Drömmar och verklighet.

Gårdagen var helt surrealistisk. Jag har aldrig tidigare varit med om någonting liknande. Och lika fantastiskt som jag känner att det är, lika ont gör det. Det är ouppnåeligt. Jag vet det, men jag kan inte låta bli.

Hörrni, det är sista dagen på min semester idag. Jag ska använda den till fullo! Imorgon infinner sig alla måsten igen och vardagen är tillbaka med allt vad den innebär.
På tisdag är det tryout - det ser jag fram emot. Sen väntar en massa spännande med jobbet! Åker till Umeå på torsdag för ännu ett stopp på vår Blog awards-turné. Jag ska vara konferencier denna gång, så jag har en massa förberedelser att göra. Första veckan tillbaka i verkligheten blir nog ändå rätt kul! Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback