Heldag.

Okej, jag var uppe 9.40 imorse, trots avsaknad av Melrose Place. Klädde istället på mig och drog till gymmet. Stod och hängde på låset när de öppnade klockan tio. Sen hem, snabb dusch och frukost. Sen centrum för lite shopping och uthämtning av mitt paket (Kelly Cutrone-boken, yaay!), sen hem till mamma och pappa för mat och nu är jag hemma igen. Om några timmar drar jag till Limpis för att kolla Melodifestival och sen ska vi ut.

På tal om Melodifestivalen... Ola vinner ju ikväll. Jag förstår dock inte hans låt riktigt. Har Natalie återuppstått? Har han ingen annan tjej att sjunga om? Salem Al Fakirs låt gillar jag, men han kommer ju inte långt med den i just detta forum. Den blir nog en hit till sommaren iallafall.

Knuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback