Snart är sommaren här.

Jag har aldrig känt ett behov av att shoppa. Jag har aldrig behövt nya grejer. Jag har velat ha och uppskattat nytt, men aldrig behövt. Just nu känner jag ett stort shoppingbehov dock. Jag vill förnya hela min garderob. Jag kanske ska starta på min och Carros resa till Luleå i helgen, haha.

Ja, på lördag drar jag upp till Luleå. På söndag startar tävlingssäsongen på riktigt med DM Norra som jag ska döma. Sen kommer de ett efter ett. Och snart är det vår tur. Det läskiga är att tiden kommer gå så himla snabbt nu. Innan vi vet ordet av kommer det vara juli. Vad händer då?

Luleå på lördag. DM Norra söndag. Tre veckor. DM Södra i Borås. En vecka. DM Stockholm/Mellersta. Tre veckor. Spa med Korps. Två dagar. USA och VM. Två veckor. SM. En vecka. TK-helg. Två veckor. RM. Fem veckor. EM.
Sen är tävlingssäsongen slut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Säg inte så, det är långt kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback