Tåg mot Vällingby. Stig på, världen. Se upp för dörrarna, dörrarna stängs.

(Min rubrik fick mig att tänka på en gång då jag trodde de sa "Se upp för de döda".)

Har inte riktigt tid, ork eller lust att blogga längre känner jag. All min energi till bloggande går åt till
NationalChamps.

Morgonen var ett skämt. Min buss kom i tid men någon hade krockat på Nynäsvägen så det gick inte snabbt direkt. Väl framme på Gullmarsplan skulle hela världen åka tunnelbana så jag fick vänta tre tåg innan jag kunde klämma mig in. Jag älskar att stå och nosa i någons armhåla i tunnelbanan. Det är en perfekt start på morgonen.

Anywho, hade en bra dag på jobbet. Tre möten = mindre tid med bara sittande framför datorn. Hade utvecklingssamtal med chefen, vilket var sjukt upplyftande. Det har jag inte haft hittills under min tid i arbetslivet.

Träningen med örnarna var skoj och gick alldeles för snabbt! Imorgon väntar ledarmöte hemma hos mig = jag måste städa. Urk.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback