PH-fescht.

Igår fick jag en VIP-inbjudan till Paradise hotels finalfest. Jag skrattade gott åt den med mina kollegor. Nu inser jag att flera av mina tjejer planerar att attenda. Sweet lord, ni slutar aldrig att förvåna mig. Påminner bara om att vi har träning dag efter. Ha. Ha.

För övrigt kan jag ha haft världens sämsta morgon idag. Min buss kom "i tid". Insåg dock när jag kom på att det nog egentligen var en buss som var massa försenad för den var smockfull. Jag fick stå (!) och vi var dessutom som packade sillar. Kommer ner på Gullmars-perrongen lagom till ett tåg rullar in. Får stå (!) men det är gott om plats. Trodde jag ja. Vi står inne så länge att vagnen fylls på så pass att jag står slickad längs med väggen, likt en inbrottstjuv, till slut. Helvedde. Hatar kollektivtrafikvärlden ibland.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Haha, min sambo skulle också älska det, hon sitter klistrad framför det :)

2010-01-28 @ 12:16:28
Postat av: Liz

Men oj, ska du gå på Paradise party....att det ens FINNS ett party e ju helt galet! Have fun! : )

2010-01-28 @ 21:16:48
Postat av: Sara

Karolina du ger din inbjudan till mig! Det vet ju alla! Försök inte nu.

Postat av: Karolina

Men Lissman, jag ska ju inte gå.

2010-01-28 @ 22:32:44
Postat av: Liz

Lägg av, du kommer ju att gå! Så mycket TV som du har koll på har du säkert spanat in någon Hunk i Paradise. : )

2010-01-29 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback