iPhone4.

Jag har ju tänkt köpa en iPhone4, det har jag. Men jag är ju inte galen nog att ställa mig och köa mitt i natten när de släpps. Istället planerade jag i godan ro att köpa en i Haninge centrum när de öppnade 10.00. Eller iallafall ge det ett försök.

Det var ju innan jag satt uppe till fem inatt med dig. Varför gör jag det egentligen? Nog för att det är underbart under tiden men det leder ju ingenstans... Prioritera Karolina!

Hursomhelst. När jag kom till centrum 12 idag betjänade de fortfarande nummer 1. Jag fick nr 42 på min kölapp. Det kan omöjligt ha stämt dock, med bara 5-6 personer i butiken, men däremot hade de bara 4 stycken telefoner. So much for my iPhone. Kan inte låta bli att tro att jag skulle fått en om jag faktiskt va där 10 dock?

Min bror köpte en inne i stan. Lucky bastard.

Kommentarer
Postat av: Sudd

Köp en nu när du åker till USA=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback