Min söndag.

Öh, okej. Min tippning i ESC var ju åt helvedde. Eller ja, inte helt. Men Tyskland fanns ju inte riktigt på min världskarta, men uppenbarligen var den mittpunkten på alla andras. Still don't get it. Inget emot lilla Lena. Hon va söt. Och låten var okej. Men det var något i hela paketet som inte föll mig i smaken. Oh well. Höjdpunkten var ändå Saades lämning av Sverige-poäng. (Hans Manboy-duschnummer hade kammat hem hela shitet by the way.) +++++ till Norge också för deras pausnummer, flash-moben! Sååå bra i jämförelse mot vad som brukar pausunderhålla på ESC.
Jag och Linn roade oss med att sjunga alla länders låtar som fick 12:or. Greklands sjöng vi alltid när den fick poäng. Det blev en del gånger...

Idag har jag varit hemma hos mami och papi och firat mors dag. Sen har jag firat Eagles. EM-programmet är jampacked! Jag gillar't.

Herrå, nu är helgen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback