Hit the lights, start the show.

Igår var jag, fortfarande sjuk som ett troll, på '10 år sen studenten-träff'. Det var bara 10 stycken från min gamla klass där (med några respektive och barn) men det var supertrevligt att se dem igen! Alla var sig lika, men så himla vuxna liksom. Jag känner mig inte så vuxen som jag borde vara.

Idag har jag varit med mamma i centrum. Vi avslutade vår lilla shopping-dejt med att lyssna på Darin, som gästade stället idag. Jag orkade bara stå i folkmassan under en låt iochförsig men han har talang, den lille mannen. Mycket av det också.

Nu ska jag vila och kurera mig innan det är dags för träning! Det är en vecka sen jag såg Eagles! Galet. Ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback