Klänning och känning.

Igår ställde jag in mitt pass på gymmet för att leta Blog awards-klänning. Eller Blog awards-kläder, klänning ville jag ju inte ha. Nu har jag två klänningar. Saker går precis som jag planerat. Det känns skönt att ha alternativ dock, nu behöver jag inte stressa om jag inte hittar något senare i veckan. (Synd att klänningarna är så korta att jag inte kommer kunna sitta på hela kvällen bara.)

Börjar se fram emot galan förresten. Har ett roligt ansvarsområde för kvällen.

Rolig anekdot: När jag var på MQ i Gallerian och provade en av klänningarna så fastnade dragkedjan. Utanför provhytterna stod bara två killar så jag kunde inte be dem om hjälp. Snacka om att det blev svettigt ett tag medans jag stod där och fibblade! Jag köpte ju klänningen enbart för att få prova den hemma. Tur för den att den passade.

På väg hem stannade jag till vid plattan och visade mitt stöd för anti-rasismen. Coolt att så många människor kom dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback