(C)rush, (c)rush, hurry hurry lover come to me.

Okej, jag tänkte att jag skulle blogga om två grejer. Nu minns jag bara en så jag skriver väl om den så kanske den andra kommer till mig.

Minns ni min crush, tillika ex-klasskompis, som jag skrev om
nyligen? Idag blottade jag mitt hjärta för honom. Ja, eller dramatiskt var det väl inte riktigt, men jag skrev till honom på fejsbook (vi hade mejlat lite fram och tillbaka) att jag har en crush på honom. It kinda blew up in my face. Eller ja, han träffar någon. Men han var väldigt gullig. Nu kan jag hoppas på att de slutar dejta. Lite i smyg förstås.

Sen var det ju något annat jag skulle skriva här. Men det minns jag fortfarande inte. Asch, crap.

Hade örn-träning idag! Nästa vecka får vi äntligen sätta igång på riktigt! Yahoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback