Helf Vete.

Min morgon började pissigt här på jobbet. Det visade sig att en av de texter, jag skrivit för länge sen, var borta. Jag hade lämnat den i en mapp på servern men imorse hittade inte chefred-Linda den.
När jag lämnar in något lägger jag det alltid i den mappen + min egen - som backup. Därefter slänger jag dokumentet i papperskorgen (där det också går att plocka upp). Nu var min text spårlöst försvunnen och naturligtvis hade jag tömt min papperskorg för bara någon dag sen (den hade då typ 2 000 objekt eftersom jag väldigt sällan tömmer). Texten fanns alltså inte på något av de tre ställen de vanligtvis finns. Conspiracy anyone? Jag började nästan gråta när jag insåg att jag var tvungen att skriva om men ja - nu är det gjort.

Ville bara berätta. Ber om ursäkt över min hemskt (ovanligt) dåliga svenska i detta inlägg. Orkar inte bry mig, damnit. Så går det när man är upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback