Nästan som Carrie...

Åh. Jag vet inte riktigt var jag ska börja...

Jag har precis sett klart sista delen av Sex and the city. Jag lånade hela boxen av Linn någon gång tidigare i år... när delfinalerna i Melodifestivalen fortfarande gick. Sen dess har den lilla boxen varit min följeslagare. En skiva har alltid suttit i min dvd och när jag haft tråkigt har jag bara tryckt på play och så är de där; Carrie och company.
Jag önskar så att jag kommer ha det de har, när jag blir i mina 30's. Minus alla problem såklart. Men vänskapen. Det är den jag menar. Den skulle jag mörda för.
Jag grät en hel del under sista säsongen. Kommer kännas tomt nu utan dem. Konstigt, men sant. Jag har ju kunnat se allt i en klump. Sluppit vecko-avbrott och pauser. Ja ja, är glad att jag sett hela serien!

Jag grät när jag kollade på Talang 2007 idag också. När lilla - hette hon Mimmi? - sjöng. Jag börjar tro att jag är i klimakteriet eller något, för det här är helt absurt.

Träningen idag gick sjukt mycket över förväntan också! En skadad Denise resulterar i att ex-Linda hoppar in. Och vilket inhopp! Bruden har inte kört på ett år och hon är tillbaka, precis som förr. Haha, exakt som förr! Slickade mattan och sånt... Gotta love it! Kan vi ha en så bra träning på fredagen den 13:e så ska vi väl allt kunna naila programmet på SM!

Sen så sitter jag och chattar med Martine i Norge. Hon är nästan världens trevligaste prick. Precis hemkommen från Daytona och jag hatar henne för det! Haha. Nejdå. Vissa unnar man sånt. Hon och hennes lag var hos Stingrays för någon månad sen. Nu kom hennes familj på att de ville till Disney World i Orlando, varpå Martine självklart drar med sig bästa kompisen (och fellow cheerer) till Daytona. I'm telling you - hennes bilder rockar! Och jag är glad för hennes skull. Jag åker med dem nästa år (om nu inte jag redan är där med mina örnar förstås... fast man vågar nog inte ta dit underaged...). Stuntfest i Daytona måste upplevas!

Mmm... och imorgon ska jag ut och bowla med mina allra käraste. Är så glad att äntligen få träffa Ylvas kärlek. Linns kärlek blir naturligtvis lika kul - även fast han är mungo (visst Thomas?). Men min kärlek blir roligast att träffa.

Åh! En till grej: Fick Robban och Marias inbjudan till bröllop idag också. Ååh! Där har vi ett problem förresten... Om jag bölar åt främlingar på tv. Hur ska jag klara min brors bröllop, där jag dessutom är tärna? Herre min je...

Godnatt fredagen den trettonde.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Me like you tooo :-)

2007-04-14 @ 09:48:27
Postat av: Melissa

Nej Karolina, har jag inte lärt dig något?
MAN UNNAR INGEN! hahahaha...

2007-04-14 @ 12:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback