Back to basics.

Hej. Long time no see. Mycket har hänt sen sist. Ni som står mig närmast vet vad som skett i mitt liv. Ni andra kan ju försöka fråga eller så får ni klara er utan informationen för då kanske ni inte har med den att göra.

Nu har jag i alla fall påbörjat mitt nya jobb. Det är galet mycket att göra, men det är iochförsig ganska skönt för då går dagarna fortare. Vi har det riktigt kul på jobbet också - jag trivs väldigt bra med mina kollegor. Det kan vara svårt att tro att 99% tjejer ska komma så bra överens men det gör vi faktiskt. I fredags drog vi ihop en fest. Vi var 12 pers som spelade TP (mitt lag vann), bråkade med pizzagubbar och förare, och tog en massa kort. Var bilderna hamnar sen, vet ett fåtal utvalda. Jag lägger kanske upp någon här också.

Igår lekte jag med Linn och Thomas. Vi var ute och åt och hyrde sen The Departed som vi glodde på samtidigt som vi snaskade en massa godis. Jag vet inte vad jag ska säga om filmen direkt. Den var bra och underhållande - för man var tvungen att fokusera precis hela tiden - men slutet var lite väl abrupt. Nåväl.
Idag åkte Linn och Thomas till Uvö och om exakt en vecka drar jag och Linn till Barcelona. Det ska bli riktigt nice.

Idag har jag varit och hämtat ut mitt paket från cdon.com. Jag beställde första säsongen av Beverly Hills och fick med Djävulen bär Prada och I hennes skor på köpet nästan. Ska nog se någon av dem ikväll. Djävulen bär Prada har jag inte ens sett än - det blir nog den.
Förutom det köpte jag också mina efterlängtade skor på Scorett. Sista 39:orna så det var ju bra att jag slog till just idag.

Efter det drog jag till ICA-lägret som hållit på sen i fredags. Ett cheer-camp alltså. Jag var lite nyfiken på hur det var och vilka som var med så jag "taggade along" från lunchen. Det var rätt underhållande att vara där.

Och nu sitter jag alltså här. Ska slänga mig i soffan nu tror jag. Imorgon kommer bror och svägerska hem från bröllopsresan. Ska bli roligt att höra deras stories.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback