Barcelo-o-na!

Nu har Linn (läs Thomas) langat över våra fina Barca-bilder, så jag hade tänkt ladda upp några här men bildfunktionen verkar inte vara på min sida riktigt. Istället kommer här våra mest använda mantran från resan:
"Grön gubbe! Grön gubbe! Grön gubbe!"
"Han va söt."
"Mmm, nougat paste!"
"Söta kaninisaaar!"
"Du har redan övervikt."
"Här är en mark, en dollar, nej en euro."
"Gracias!"
"Aj, min rygg!"
"Jag får inte plats med fyra jackor va?"
"Du får inte plats med fyra jackor."

Mer innehållsrik rapport kommer senare. Och bilderna med!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du glömde 2:
"Aj aj aj aj aj aj aaaaaaaaaajjjjjjjjj...mina fötter!!!!"
"Varenda människa i Barelona har storlek 39 i skor!"
HAHAHAHAHAHAH...........jag skrattar ihjäl mig HAHAHAHA.....!!!!!!!!!!!!

2007-08-25 @ 00:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback