Beverly Hills 90210.

Igår hade jag en trevlig kväll. Efter jobbet stack vi på after work. Först satt vi ute (ja, vädret blev faktiskt kanon där vid 17-tiden) på Mosebacke. Och när det började bli kallt gick vi till ett annat ställe för att värma oss. Vi hade supertrevligt! Det är nästan ett under att vi fem tjejer, alla i nästan samma ålder, kan vara så bra arbetskollegor och vänner. Det är ju upplagt för catfight liksom - men icke!
På Mosebacke träffade jag en kille jag pluggat ihop med (hej Mattias!). Tänk att det är över två år sen vi pluggade klart. Tiden går galet fort (och jag har märkt att jag konstaterar det titt som tätt).
Anyway, nice evening.

Varje morgon kollar jag på Beverly Hills som börjar 6.30. Det är exakt då jag går upp så jag äter och gör iordning mig framför tv:n och när BH slutar så sticker jag. Jag tycker att det är så mysigt! Idag hade jag ju velat ta sovmorgon men gick upp bara för serien. Måste nästan köpa hela dvd-boxen, om det nu finns en sån. Det borde väl ha gått typ 20 säsonger?! Tror att den höll på i 10 år. Måste kolla upp det.

Ikväll ska jag och Ylva förhoppningsvis på bio, om vi nu lyckas hitta en som visar Pirates of the Caribbean 3 på den tid vi vill. Det är lättare sagt än gjort. Jag har ännu inte sett den - nuts I know - och längtar efter lite galenskap på film (och lite Johnny och Orlando). Vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Mindy

jag kanske har börjat!! :)
och du är mer än nuts som inte sett trean än, skäms!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback