Döden.

Jag tror jag dör. På riktigt. Såhär känns det att dö. Eller nej. Jag ska inte förlöjliga döden. Men okej... om ens huvud någonsin skulle få för sig att explodera så skulle det kännas såhär!
Jag har den gräsligaste huvudvärk jag någonsin varit med om! Jag ser inte rakt (det är ett under att jag lyckats stava rätt, men så har det också tagit mig tre minuter att skriva det här), ögonen känns som att de ska ramla ut och så känns det givetvis som att jag håller på att tappa huvudet. Som att nacken är för kort för att stödja upp det. Helskotta.
Jag ska gå och däcka nu. What about Brian ju! Hur ska det gå?!

Kommentarer
Postat av: denisebeskow

Karolina huvudvärken kan vara början till migrän, vi hadde visst huvudvärk samtidigt;) Kolla upp det där du kanske är för stressad :) de e de dom säger till mig i alla fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback