Förberedelser.

Idag har varit duktig. Jag vaknade relativt tidigt och satte direkt igång med städningen som jag skjutit alldeles för länge på. Sen har jag även packat det mesta, som det känns nu, men det är alltid massa småsaker som tillkommer precis innan man ska till och stänga väskan. Sen tog jag en promenad till Linn fram och tillbaka och hämtade ett band som jag ska spela in So you think you can dance på. Vi har delat upp det så fint, jag och Linn, så jag fixar det och hon American Idol-finalen och What about Brian.

Om en dryg timme kommer Lotta hit, och sen resten av alla tränare för ett möte. Det är mycket att ta itu med innan terminen sätter igång! Jag ska dock försöka få till ett effektivt möte och kommer nog kasta ut alla ganska tidigt - annars blir några kvar halva natten...

... och det går ju inte eftersom jag ska till Arlanda när halva natten gått. Närmare bestämt halv fem ska jag åka hemifrån. Vilken härlig tid va? Men vad gör man inte för lite Spanien?

Hej då på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback