In the arms of an angel.

Den här helgen har varit annorlunda alla andra. Jag har inte haft någonting att göra. Alls. Inte ens träning (den som skulle varit idag ställde vi in). Det känns superkonstigt men har varit skönt och välbehövligt också. Nu har jag verkligen fått vila ut, efter två stressfyllda dagar på jobbet, och kan påbörja nästa vecka med en skön inställning.

Imorse åkte mamma och pappa till min morfar i Serbien. Pappa blir borta en vecka, och mamma fem. Jag ska vattna lite blommor hemma hos dem, veckan som kommer. Det är alltid ett äventyr. Alla ni som aldrig har varit hemma hos mina föräldrar bör veta att mamma har massor av blommor. Det är ett gigantiskt ansvar att ta hand om dem. Jag lyckas alltid mörda ett par. Tur att bror och Maria också ska åka dit. Och att pappa bara är borta till lördag. Då har jag inte för många dagar att screw up på. På lördag ska jag för övrigt hämta pappa på Arlanda. Någon som vill göra mig sällis?

Idag såg jag lite av filmen Änglarnas stad (med Meg Ryan och Nicolas Cage). Jag har sett den en massa gånger förut. Det är egentligen en rätt mystisk och fjantig film (men den berör mig ändå) och jag gillar egentligen inte någon av skådespelerna men något måste de ju göra rätt. Den är vacker på något sätt.

Jag skulle egentligen gått på galapremiär av Shrek 3 idag men gav bort mina biljetter eftersom jag eventuellt skulle vara tvungen att jobba på Tjejmilen. Nu blidde det ju inte så men strunt samma. Det har som sagt varit väldigt nice att bara vara hemma idag.

Nu ska jag fortsätta njuta av min slapparsöndag.

Tata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback