On a high.

Så dålig jag har varit på att blogga på senaste tiden. Shame on me.

Det är inte så jättemycket som har hänt, men samtidigt så är det en del. Jag är ologisk, jag vet, men jag orkar inte gå in på det. Det är inget negativt i alla fall. Så jag är glad, och det är väl det enda som är viktigt, va? Let's leave it at that.

Igår hade vi roligt på jobbet med en heliumballong. Den hade varit fastbunden vid ett bord här på redaktionen, i någon vecka, och så igår blev jag så sugen på att inhalera den. Den var gigantisk. Ingen vanlig liten fjuttballong. Närmare 1x1 m. Hur som helst. Vi började andas in heliumet en efter en. Jätteroligt. Skrattade och sjöng. Efter ett tag började jag dock må ganska konstigt och fick ont i kroppen. Jag tror att jag fick en heliumöverdos. Ja. Då kan man bocka av det från sin to-do-list då...

Film finns på
Facebook, men där måste man ju självklart vara reggad för att se. Oh well. Inför min nästa heliumshow ska jag bjuda in publik och ta inträde.

Tjoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback