Shedevil in jeans.

Nu har jag sett Djävulen bär Prada, som jag nämnde i inlägget nedan. Det var lite läskigt, filmen hade lika gärna kunnat handla om mig. Nåja, jag slickar inte fötterna på någon chef - men däremot så lever jag mitt liv efter de krav andra människor ställer på mig. Shit.
Jag gillade filmen dock. Den var lärorik.

Efter att jag sett filmen gjorde jag något lustigt. Jag satte på låten Apologize (som också finns i ett inlägg nedanför) och dansade. Jag dansade hela låten igenom framför spegeln i min hall. Jag kan inte för mitt liv förstå varför men jag gjorde det. Det var typ... skönt. Eller jag vet inte. Det gjorde mig inte glad. Inte ledsen. Inte upprymd, inte något. Jag bara dansade. Superskumt.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jelena

Det var langesen! Nu har jag suttit i ca en halv timme och last. Broloppet verkade idylliskt och ni var sa fina allihop! Verkligen vad tiden gar, Robban gift sig liksom, jag kommer ihag hur han alltid bara satt vid datorn och spelade spel pa sitt rum. "Lekte" aldrig med oss :( och nu ar han gift. :)
Jag har ju inte heller grattat till det nya jobbet! GRATTIS! Verkar helkul! Bara du inte stressar ner dig allt for mycket, du ar alldeles for ung for det. :)
Men jag marker i det du skriver att nagot negativt har hant, jag hoppas att det loser sig och att du blir glad igen.
Keep smiling and enjoying!
Jelena

2007-08-13 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback