Där måsarna skrattar sig hesa.

Ibland är det jobbigt att ha en öppen blogg. Man kan som inte alltid skriva allt man vill...

Igår var det en rolig dag på jobbet. Jag fick nämligen vara ute på en plåtning för första gången på länge. Det är det jag saknar med reporterjobbet, just det där med att komma ut och göra roliga reportage. Men igår fick jag min dos på cirka fem timmar så nu är jag lugn igen.

I torsdags var jag och Linn och såg Orup & Lena. Det var riktigt grymt! De har ju gjort en galen massa hits och det var coolt att få höra dem alla på en gång sådär. Plus att de var skönt avslappnade och coola, stämningen var härlig. Synd att publiken var stela som pinnar dock... Men jag och Linn höll igång så det räckte och blev över.

Ikväll ska vi hem till Carin på fest. Det ska också bli roligt! Det var jättelänge sen jag träffade henne och sen ska det bli mys att umgås med Ylva och hela det gänget också. Like back in the days.

Nu ska jag typ klä på mig. Frågan är: Blir det att åka och titta på HCE:s julavslutning eller ska jag bara lalla till centrum och eventuellt påbörja julklappsinhandlandet? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback