Helvetesdag.

Rubben säger allt. Dagens jobbdag var det värsta jag varit med om hittills på min arbetsplats. Jag kom dit åtta och åkte hem åtta. Jag åt ingen lunch och jag lämnade mitt skrivbord typ två gånger på hela dagen då jag var tvungen att gå på toa. Helst av allt hade jag bara velat skrika "jobba, jobba jooobba" och vara en slavdrivare men tyvärr funkar det ju inte så. Med mitt lugna sätt och approach var alltså dagen slut vid åtta-snåret, men alla var åtminstone på någorlunda gott humör när vi skulle hem. Dock helt slut i pallet.

Eftersom jag var tvungen att jobba över missade jag föräldrarmötet och träningen med Eagles. Tråkigt, men sant. Jag hörde att det gick bra. Nu är det bara tre tillfällen kvar innan det (antar jag) efterlängtade jullovet. Helt cheerfritt blir det inte dock, då vi har fått ett galet roligt jobb i slutet av december. Och inte nog med att det är så kul att vi hade kunnat göra det gratis, vi får multum med betalning också. Hell yeah.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag dö. Men först är det ju Prison Break förstås. Icke att förglömma! Hoppas bara att jag håller mig vaken tills dess.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback