If it's wrong to love you...

... then my heart just won't let me be right.

Jag snubblade över en gammal Mariah Carey-låt (My all) och har alltid gillat den textraden så den fick pryda min blogg idag.

Jag är sämst på att blogga, just nu, jag vet. Jag har knappt en ledig sekund över! Ikväll ska jag och Linn ut och roa oss. Vad vi ska göra, får jag berätta sen, om hon nu skulle råka kolla in här. Inte för att jag tror det, i och med att hon faktiskt jobbar just nu, men ändå. Har jag hållit det hemligt fram till nu kan jag väl klara mig några timmar till.

En annan hemlighet jag lyckats hålla hemlig är den om E.M.D. Vårt nya "superband". Yes, jag var en av de första som fick veta. Idag outades det nationellt. Ska bli spännande att se vad Erik, Mattias och Danny kan hitta på tillsammans...

Anywhooo, nu ska jag jobba vidare. Idag är det Lucia förresten. Jippp-woo-joo! Ja, inte så exalterande kanske. Men ack, så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback