Mhmm.

Det här händer inte mig. Jag kan inte förstå att någonting så underbart kan ge en så bitter eftersmak. Hur mitt beroende kan bli mitt fall. Det är inte rättvist. Jag har fått smaka det bittra så många gånger att jag nästan glömt hur det söta känns. Jag hittar en pusselbit bara för att se att någon trampat sönder det jag redan lagt. Så är det med det.
---
Var i Globen idag. Var där för att titta på scenen inför söndagens uppvisning. För er som inte vet så ska alltså Eagles uppträda på Riksgalan som direktsänds i TV4 söndag kväll. Titta på det, jag tror att det blir en bra show (inte bara vi då, utan även resten). Numret vi är med i är späckat med coolt dock. Make sure to watch.

Bring it on 4 - In it to win it låg innanför min dörr när jag kom hem också. Den ska jag se på nu. Tänker nog dra ihop en filmkväll för mina örnar sen innan terminen sätter igång, för alla de som inte redan laddat ner filmen förstås (fast ni som gjort det är också välkomna). Det är komiskt att i princip alla Stockholmsföreningar har haft koreografer hos sig, som är med i den filmen. Inte samma dock. Och det är väl för väl.
Anyway, säkert Oscarsnominering på den. I bet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback