Min helg i korthet.

Lördag:
- Upp klockan 8.00.
- Åkte med Cissi och Lina till Katta ute i buschen.
- Diskuterade på vägen hur hon kunnat lämna stan för buschen.
- Fattade varför när vi kom fram.
- Diskuterade.
- Åkte hem (fetaste omvägen).
- Skyndade mig iordning för Idas fest.
- Körde till Solna.
- Använde GPS för första gången (bara för att).
- Roades över att GPS-Astrid blev sur när jag inte följde hennes anvisningar.
- Stressades när hon blev ännu mer sur.
- Åt lussebullar, pepparkakor och drack glögg och träffade nytt folk.
- Regerade på bakvända charader.
- Dansade fett mycket.
- Åkte hem.
- Åt pastasallad mitt i natten eftersom McDonald's stängt.
- Sov.

Söndag:
- Upp 11.00.
- Gick till centrum för att försöka hitta något för mitt 50%-rabatt-på-Scorett-kort.
- Letade.
- Hittade inget.
- Åkte till mamma och pappa.
- Tonade håret.
- Det blev svart?
- Åt.
- Åkte och plockade upp Helena, Chaaarmy och Mick och åkte till träning.
- Hade träning.
- Åkte hem.
- Letade fram mitt julpynt i förrådet.
- Pyntade.
- Skriver detta.

Nu ska jag göra något annat vettigt.

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback