Skor och Scofield.

Jag har jätteont i huvudet just nu. Sådär härligt mycket så att bokstäverna flyter ihop. Jag ska lägga mig.

Hittade iallafall ett par skor idag på Scorett i Farsta. De kostade 1 100 kr men jag betalade alltså bara 550 kr tack vare press-rabatten. Kändes fint.

Träningen idag var trevlig! Vi började pula lite med juluppvisningsprogrammet och det är alltid roligt med en liten break från tävlingsprogrammets alla måsten. Tjejerna gjorde riktigt bra ifrån sig också.

Efter träningen väntade Prison Break. Det var ett sjukt jobbigt avsnitt.

Nu skulle jag egentligen försöka sätta mig in i mixprogrammet Acid Pro men det funkade inte alls. Antingen så har jag fördummats eller så har det totalt bytt utseende sen sist jag använde det för några år sen. Jag fattade inte ett jota. Eller så är det min huvudvärk som spelar mig ett spratt.

Nu: säng. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback