A trip down memory lane.

Har precis betat av några avsnitt Sex and the City. Nu har jag sett halva första säsongen. Tycker serien är helt okej hittills! Har dock hört att första säsongen ska vara sämst så vi får väl se if I learn to love it.

Combaten var tortyr idag men det känns ju alltid lika skönt när passet är klart. Träffade Emma också! Hon och jag cheerade ihop a long time ago. Precis i början så basade vi ihop. Rätt komiskt nu, när jag är typ 1½ huvud längre än henne. På slutet av min cheerkarriär var jag ju mest bakperson. Då hade hon hittat jämnlånga kompisar. Och på tal om minnen... SM 1994: Jag i libb, Linda Ekström i en bredvid. Då var vi exakt lika långa. Bruden är halva min längd nu. När sköt jag i höjden? (Och varför fortsatte jag inte lite till så jag hade kunnat köra på med min "modellkarriär"? Tanken på att jag faktiskt mannekängat bikinis mitt i Globen City känns idag galet främmande.)
 
Vet ni vad? Hissen var paj när jag kom tillbaka efter träningen! Jag blev så ledsen när jag kom upp till fjärde våningen - och trodde jag var framme - när det sen visade sig att jag hade en trappa kvar! Den var döden, varför räknade jag inte rätt? Jag hoppas att hissen är fixad till imorgon. Annars inser jag varför tjejen sålde denna lägenhet. Det är inte kul att bo högst upp i ett hus utan hiss.

Hus utan hiss. Säg det snabbt tre gånger om du kan!

Nu ska jag sova. Hoppas på en lugn måndag på jobbet och sen lite bättre uppslutning på träningen. Orkar inte med att folk är så sjuka nuförtiden. Sämsta tajmingen.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback