Blåsigt idag!

Har precis kollat snuttar av Så ska det låta. Måste erkänna att jag är imponerad av Kishti ändå. Att en sån röst bor i en så liten kvinna! Nyvunnen respekt för henne! Dessutom skulle jag vilja vara som hon när jag är... lika-gammal-som-hon-är-nu. Hon är ju helt speedad! Men hon är så jämt, gissar jag. På Idolfesten (efter finalen) höll hon igång hela natten med Danny typ. Ja, på dansgolvet då. Värre än en tonåring! Good for her.

And on a more serious note: Det är svårt att veta var man har folk ibland. Jag har mött de allra värsta människorna tror jag. Det finns folk som är elakare förstås men såna människor brukar oftast vara sådär uppenbart hemska så att man hatar dem från start. Jag däremot, har stött på människor som vänder kappan totalt efter vinden - och ibland helt otippat när det inte blåser alls. Ena stunden är de de bästa personerna man kan känna. I nästa sekund har de en I-hate-Karol-club. Det finns inget värre än sånt. Uppriktighet är något jag uppskattar i en människa. Falskhet är det värsta som finns.

Idag träffade jag Ylva en snabbis (inte alls på tal om falska människor). Jag hjälpte henne hämta hem en byrå från söder till Bagarmossen. Min bil må inte vara stor men möbeln fick iallafall plats. Tur det. Hade nog varit en smula komplicerat att frakta den på tunnelbanan. Anyway. Vill träffa henne igen snart. Det händer alldeles för sällan.

Vad sägs om att sätta in en extra dag i veckan? Jag skulle verkligen behöva det! Verkligen. Imorgon blir det fullt upp och förmodligen söndag med. Sen är man på jobbet igen liksom. Geez. Fast jag ska inte tänka på det nu. Andreas hatar när jag pratar måndag på en fredag (eller lördag eller söndag). So my lips are sealed.

Smooch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback