Det är söndag idag.

Man skulle kunna beskriva mig som stelopererad nu. Eller ja, inte riktigt än. Ge mig några timmar så är jag där! Tränade combat idag. Klapp på axeln till mig som gick dit. Problemet är bara att jag inte har tränat kondition på flera år! När jag tränade på SATS körde jag ju pump och core. Det är bara styrka. Så hej och hå va jobbigt det var! Men roligt! Kommer dock inte kunna gå imorgon, känner jag. Men träningsvärk är den skönaste smärtan som finns. Så jag ser fram emot det!

Dock så småhostar jag nu. Jag kanske inte är fullt frisk? Återstår att se till imorgon, I guess.

Åh, glad nyhet: Maria frågade om jag ville vara hennes brudtärna på bröllopet i sommar! Maria är min brors fästmö, då. Jag blev jätteglad och ärad. Nu måste jag bara läsa på vad det egentligen innebär att vara brudtärna. Men det ska bli jätteroligt och jag är glad att de vill ha mig där framme vid deras sida under vigseln. Yay!

Jag ska nog se Kärleken checkar in klockan 21. Jag vet - knappast en bra film men i brist på annat så. Besides, den är sådär söndagsmysig. Behöver det nu. Ska kura upp mig i soffan, nyduschad och fräsch, med en kopp te och bara njuta.

Ha en trevlig söndagskväll allesammans. Vi ses imorgon!

(Just det! Ni som vill se helt otrolig cheerdance, hör av er till mig så skickar jag länk! De är effing amazing!)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag vill ha cheerdance, karruuuuuu

2007-02-11 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback