Dilemma.

Jag har några dilemmor. Först och främst är jag stans sämsta flickvän. Igår skulle jag och Andreas kolla på film som började kl. 21. I första reklampausen började mina ögon att stängas och då fixade bejbi så att vi kunde kolla inne i sovrummet istället. Jobbade och donade så att laptopen kunde agera tv - jättemysigt. Dock så måste jag ha somnat typ direkt? För jag minns ingenting. Så bejbi fick se klart filmen själv. Aaah, jag är sämst!

Fick nyss reda på att Anna Nicole Smith är död. Överdos? Hon har ju precis fått barn. Så totalt onödigt. Jag blir bara irriterad (ursäkta mig).

Dilemma nummer två är att det, på onsdag, börjar Top Model. Jag har sett varenda säsong av den amerikanska versionen och kommer naturligtvis att se även denna. Jobbigt bara att det går samma tid som What about Brian! Which reminds me... jag måste ställa in min video så att jag kan spela in en av de två.

Och när jag ändå nämnde Brian... Vilken ångest jag fick av förra avsnittet! Ni som inte såg det kan ju få tag i det på något vis. Det är värt att se oavsett om man följer serien eller ej. Ugh.

Nu blir det frukost och sen jobb!

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej söt! Har glömt att säga en sak... Jag blev alldeles rörd när jag läste ditt inlägg om familj, vänner...hur viktigt det är att få känna sig behövd och hur viktigt det är att visa sin uppskattning när människor i ens närhet ställer upp för en... Tack för att du "gav en kram" till mig och Ylva...det värmde i hjärtat vill jag lova! Love U! En helt annan sak...vi har väl bokat lördagkvällen för Melodifestivalstittande tillsammans?? Vi bjuder på mat! Hörs sen... Pöss

2007-02-09 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback