Easy, cheesy...

Fredagen den 9/2 har varit en bra dag. Jobbet var lugnt och jag fick till och med en liten sminkning (i mineralprodukter) när jag egentligen bara skulle gå och plocka lite stuff. Sen åkte jag till träningen som också var riktigt rolig idag. Bara 21 träningar kvar nu, flickor. Iiih!

Innan träningen gjorde jag mitt veckliga (jag tror inte man kan säga så men jag gör det i alla fall) stopp på McDonalds. Snubben i kassan kollade konstigt på mig. Jag kände mig nästan förföljd. Om man nu kan vara förföljd utan att faktiskt flytta på sig? Anyway, jag blev så obekväm av honom att jag råkade beställa plusmeny. Men sen hann jag som tur var ångra mig innan beställningen gick igenom. Min Chicken Tasty skulle ta några minuter och när jag - efter några minuter - vänder mig om för att checka läget, möter jag kassamannens blick! Han skulle ju komma ut med min chicken! Varför glodde han bara då? Jag vände mig tillbaka. Två sekunder senare dyker han upp med den vid mitt bord. Weirdo.

Nu sitter jag och väntar på att Let's Dance ska börja igen. Jobbigt att alla filmer som går ikväll redan har börjat. Jag lär väl hoppa in i Speed sisådär en timme sent. Men det gör ju inget. Jag har ju sett den cirka tio gånger. Här skulle ett citat ur filmen passa bra men jag är ju ingen nörd.

För övrigt drömde jag något jätteläskigt inatt. Jag och min bror höll på att bli skjutna! Drömmar kan jag komma över men det jobbiga är att "mördaren" såg ut som den feta killen som testsjungit i Idol en massa gånger. Ni vet han chilenaren som har för mycket attityd, enligt Kishti? Nu är jag rädd för honom.

Jajks!


Kommentarer
Postat av: Mindy

HAHA knasiga drömmar du har Krolina ;D

2007-02-13 @ 00:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback