Flyttstädning

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har gjort så mycket idag men ändå så lite. Igår var jag hos Linn och tittade på Melodifestivalen såklart. Denna gång joinade även Ylva oss. Ja... efter festivalen ja. Under programmet satt hon i ett annat rum med öronproppar. Det är Ylva i ett nötskal.

När jag kom hem låg bejbi och sov i min soffa. Jag tror aldrig det har hänt förut. Att jag kommer hem och han sover där. Det var mysigt och gav mig ro i själen.

Idag har jag städat hela bejbis lägenhet medan han och hans vänner flyttade möbler. Numera bor han i Sköndal. Spännande! Inget ställe jag någonsin vistats på men nu blir det mitt andra hem. Lägenheten är fin i alla fall. Vem orkar bry sig om något annat? Det blir nog bra.

Efter massa städning (och en massa kramande av disktrasa så att jag fick träningsvärk) så åkte jag och körde combat. Grymt skönt som vanligt. Det ska visst komma en grym gästinstruktör och köra dance aerobics. Enligt instruktör-Ullis är han bäst i världen. Synd att det är en måndag. Jag kan inte gå då.
För övrigt såg jag att vår Power Cheer Eagles-pärm står kvar på Najaden. Så tjejer, det är bara att gå dit och träna gratis! Skriv upp er i pärmen och kör! Vi har typ 15 ggr till att utnyttja. If you don't - I will!

Natti på er.


Kommentarer
Postat av: Linn

Karoliiina...du måste gå in på youtube (som att du aldrig gör det annars...) sök på Sarah Dawn Finer (observera "mellanslaget i efternamnet") och titta på det långa klippet från Så ska det låta (ca 8 min). Vilken begåvning hon är!! Hon har fastnat i mitt hjärta ;) ...liksom du ;) ...men det visste du ju redan... En helt annan sak (som du vet är jag expert på att prata om tusen olika saker samtidigt för att försäkra mig om att jag inte missar att säga något som jag bara måååste få ur mig).Jag kom på att min käre storebror fyller år på lördag och vi ska ut å fira honom då, vilket innebär att jag inte kan se Andra chansen med dig...buhu. Nåja, det kommer andra chanser ha ha hi hi ho ho...skojsigt på hög nivå eller nå´t... Klockan är mycket jag är trött... En annan sak...såg Danny´s video Tokyo...han är ju bara fööör sööööt! Blev lite kär i honom igen...:) (((Thomas!! Du drömmer faktiskt om Jessica Simpson sådeså*tihi*))) Detta var nog den längsta kommentaren i bloggvärldens historia, det är jag helt säker på faktiskt. För ovanlighetens skull flöt mitt skrivande bara på... ***PUSS***PUSS***PUSS****...and so on...

2007-02-25 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback