Hurry, hurry - rice and curry!

Jag har känt mig söt idag. Vet inte vad det berodde på och det är knappast ofta jag går runt och känner så men det är kul när det händer - då blir dagarna oftast lite roligare. Samtidigt förändras that state of mind rätt snabbt. Efter jobbet kände jag mig allt annat än söt. Då var jag bara trött och hängig. Nåväl. Det var kul så länge det varade.

Just nu räknar jag ned till American Idol. Jag vet, jag tjatar - men det är fantastiskt. Läste på tv.nu att det är typ 41 delar som kommer sändas. 41! Härlish.

Ska mysa om till pyjamas innan det börjar. Kanske hinna med ett Sex and the City-avsnitt med? Vore nice. Får se om jag håller fast vid det eller om jag kommer söla för mycket så att jag inte hinner.
Söla. Är det ett ord min pappa hittat på? Man kan ju "söla ner något" och då smutsar man ned typ. Men det går alltså också "att söla", dvs sega sig? Intressant.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: milissa

Dy e nörd i din blogg karylina!
Söla är ju något helt annat... haha

2007-02-28 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback