Kalla det skön attityd.

Igår fick jag bara meddelandet "missing string" när jag skulle skriva blogg. Och jag fattade ingenting. För jag hade minsann alla mina string hemma! Hahahaha. (Jag är fantastisk.)

Hm. Två dagar har alltså gått sen sist. Och vilka dagar! Jag är helt slut. Jobbet har varit väldigt krävande de två senaste dagarna. I måndags var jag där från 7.40 - 18.20. Idag normal arbetstid men sjukt späckad. Ser fram emot att bara sätta mig framför tv:n nu och se Grey's. Säsongsavslutning! Aaah!

Träningen igår gick iallafall bra. Skönt efter en sådan lördag på Lagnö. Och jag är på Melissa om hennes rehab hela tiden. Och Melissa sms:ar mig sina små framsteg. Duktig tjej.

Sitter och chattar med min favorit-finne, as we speak. Hon går i det grymma cheerlaget Golden Spirit. De råkade ut för det som hände oss förra året. Efter att ha varit det vinnande - och mest överlägsna - laget i flera år i rad, placerade de sig 7:a på årets SM (ja, det heter så i Finland med). Jag förstår precis hur det känns. I och för sig kom vi 4:a på SM, men finska mästerskapen är så mycket tightare än vårat så summan blir typ densamma ändå. Vi fick 20% poängavdrag, de fick 15. Same shit.
I alla fall: Mija är så skön. Hon inser ju att de är duktiga (läs bäst). Och nu borstar hon av sig och satsar på landslaget istället, som ska vinna VM. 
Dåligt att inte Sverige lyckas sätta ihop ett landslag, förresten. Trots att man tjatar så får man ett nej. Och för vilken anledning då? Ett landslag kanske är precis vad Sverige behöver...

Nu ska jag bege mig. Längtar till träningen imorgon. Och skönt att få ha en lugn dag på jobbet innan det. I need it.

Hepåre.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hellu! Fasiken vad du bloggar mycket och ofta, får lite komplex! Kul att läsa vad du har för dig med tanke på att vi träffas typ aldrig! För sällan helt klart, måste ha jordbrobarnreunion snart! Kramis

Postat av: Melissa

Nu kan jag nästan gå normalt, inomhus! :D till skillnad från sist vi hördes och det var mittimellan cp-sakta och normalt :D är nog tillbaka till hmm, iaf måndag! haha

2007-02-06 @ 22:40:14
Postat av: Melissa igen..

men åh, jag fick också en missing string? =/

2007-02-06 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback