Mycket i huvudet.

Nu lallar den där "Gud" med mig igen. Men vet ni vad? Jag ska inte låta mig påverkas av hans lilla påhitt. Jag kan dra en rad slutsatser dock. Vår förening är den bästa och den starkaste som finns. Alla prövningar som vi får utstå gör oss bara starkare. Det psyke vi har går inte av för hackor (från den yngsta minioren till den mest erfarna senioren), men det är tråkigt att vi ska behöva ställas inför nya utmaningar hela tiden.

2007 är vårat år och det kan ingen ta ifrån oss.
---
Igår var det ju första delfinalen av Melodifestivalen. Inte starkaste startfältet, om ni frågar mig. Fick verkligen anstränga mig för att hitta en favorit men det blev till slut Elin Lanto och Tommy Nilsson. Tommy och Anna Book var dock givna till final. Det visste man ju hela tiden.
Hade mysigt med bejbi, Linn och Thomas igår i alla fall. Såg Ice Age 2 också. Sööötaste filmen!

Svårt att sova sen dock. Vaknade hela tiden och tänkte då direkt på Melissa och laget. Men vet ni vad - det fixar sig. För vi är bäst.
Älskar er och längtar till imorgon. Men jag hoppas få se några av er på mötet idag klockan 16.

Usch, vilket osammanhängande blogginlägg! Ni får ursäkta mig, jag är tankspridd idag!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback