Mycket lyckat.

Åh, idag släppte en stor sten från mitt bröst. Det känns så skönt när man kan lägga en massa arbete bakom sig med ett lyckat resultat. Nice. Då kan man gå vidare och sikta mot nya saker.

Förutom det lilla projektet så har jag inte gjort någonting alls speciellt idag. Jobbet flöt på med småuppgifter. Slutade vid 16 (eftersom jag jobbat över i måndags) och kunde i lugn och ro åka hem till mamma och pappa och äta lite mat innan det var dags för träning. Den var rolig och allt kommer bli så fint. Me like a lot.

Nu sitter jag bara och väntar på What about Brian. Älskar den där stunden framför tv:n på kvällarna för det är det första riktiga timmen på dagen som jag kan ta det lugnt och göra ingenting. Tänk att ett dygn består av 24 timmar och man bara har det soft i en? Visst, man sover bort ett x antal timmar också, men det räknas inte.

På tal om att sova... jag har varit så trött idag. Mådde lite dåligt ett tag där på eftermiddagen också. Hoppas, hoppas att det inte är något på gång igen. Då måste jag nog mörda någon! Dessutom är jag 100% inställd på att träna på söndag. Äntligen.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback