Put a penny in the jukebox, please.

Bäst att skriva nu. Bejbi kommer snart och då finns det inte tid. Då ska han äta och sen ska vi kolla på film. Jag tror det blir Perfume. Den ska vara lite läskig. Ser fram emot det. Jag har redan ätit. Köpte sån där god fralla med inbyggd ost på. Det är freaking gott. Skulle egentligen fixat med det sista på hemsidan idag men webmastern fick förhinder på jobbet. Lördag - då fixar vi det. Ska bli skönt.

När man bor ihop med någon sen (läs Andreas) så kommer man behöva skriva blogg och sånt när han sitter bredvid. Typ. Undrar om jag fortfarande har en blogg då? Vi kanske har en gemensam. Folk gör ju såna där hej-jag-väntar-barn-vänta-med-mig-bloggar. Varför vet jag inte riktigt. Sån kommer inte jag ha i alla fall.

Imorgon är det fredag. Fett med nice. Då ska jag först, efter jobbet, hjälpa Ylva med en grej. Sen ska jag på träning och sen hem för att mysa framför Let's Dance. Jag måste dessutom småkolla på Så ska det låta lite, för Kishti ska ju vara med. Henne har man aldrig hört sjunga! Måste se.

Jag är mitt jobbs levande jukebox. Man behöver inte ens stoppa pengar i mig, jag sjunger konstant. Ibland kör jag "önskestunden". Då får mina kollegor önska låtar. Jag sjunger dem inte själv förstås, utan jag letar reda på dem på nätet, sätter på och sjunger med. Men det där sista är bara bonus. Anyways, idag spelade jag massa klassikerballader. Och sen hade jag Disneystund. Några av låtarna som spelades var Janet Jacksons Again, Vanessa Williams - Save the best for last, Christina Aguilera - Reflection, Whitney Houston - Run to you, Celine Dion - Beauty and the beast och några fler. Och så dessutom saker från Moulin Rouges soundtrack. De låtarna önskar alltid Linda.

Mi-mi-mi-miii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback