Sällskap och spel.

Idag börjar mitt nya liv. Jag ska till gymmet senare ikväll och jag hoppas kunna träna regelbundet från och med nu. Det skulle vara så skönt och någonting jag verkligen behöver. Vore nice att för en gångs skull göra något som gagnar mig själv. Jag gör sällan sånt.

Gårdagen var en bra dag. Träningen gick bra och vi fick mycket gjort trots att så många är sjuka. Ni får se till att bli friska nu! Bara 20 träningar kvar, vi vill ju kunna köra fullt ut!

Kvällen tillbringade jag hemma hos Limpis och Thoras (medvetet felstavat). Vi kollade på Melodifestivalen - vilket nu har blivit vår egna lilla "tradition" - och sen spelade vi Monopol. Jag ska erkänna en sak: Jag hatar sällskapsspel. Det finns ytterst få jag faktiskt spelar med nöje. Monopol är ett av dem dock. Och nu är det värsta upphottat med VISA-kort istället för sedlar och annat skoj. Roligt! Linn vann, men kanske bara för att vi avbröt spelet. Man kaaan ju faktiskt inte veta hur det skulle gått om vi fortsatt (det var bara hon och jag kvar i slutet). Men iochförsig. Äger man halva stan så bådar det rätt gott...

Melodifestivalen var ju också spännande. The Ark hade faktiskt den bästa låten men sen var jag positivt överraskad över Cosmo 4 också. Synd att de inte gick vidare! Marie var ju en överraskning. Jag tror folk föll mer för henne än för låten... Sen var ju ljudet katastrofalt under hela festivalen också. Marie, som körde rätt akustiskt, hördes typ bäst. Tror det kan ha hjälp henne till seger. Jaja, kul för henne i alla fall. Inte stans sämsta sätt att slå igenom!

Jag har lånat Linns Sex and the City-box. Nu blir du stolt va, Mindy? Jag får se när jag tar mig igenom den men jag småbörjar så fort jag har tid.

Nu ska jag hem till mamma och pappa en snabbis innan träningen.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Mindy

WOHO!! du kommer bli så lycklig nuu

2007-02-13 @ 00:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback