Sanning eller konka? (OBS! Internt)

Kommer ni ihåg när jag skrev att det inte fanns något ögongodis i What about Brian? Det finns det väl inte riktigt men jag måste ändå ångra att jag skrev det lite. Tänk vilken skillnad en rollkaraktär kan göra! När jag såg reklamen för Brian (innan det hade börjat) var jag besviken över att Barry Watson - från hemska Seventh Heaven - hade huvudrollen. Jag hade nästan tänkt skippa serien bara därför! Nu är han typ hunk? Bara för att Brian är så bra. Sen är till och med Adam lite söt... Men jag måste ändå hålla fast vid att det inte är därför jag kollar. Verkligen inte! Serien är helt fantastisk!

Ska väl se Top Model nu som jag förhoppningsvis spelat in. Det är också en noja jag har. Testade spela in typ tre gånger innan jag faktiskt tryckte REC "på riktigt". Någonting övernaturligt måste ha hänt ifall nu inget fastnat på bandet just denna gång.

Och på tal om övernaturliga ting. Skönaste träningen idag! Nu ska alla sjuklingar bara krya på sig och sen kör vi så det ryker. Svartbäcken på fredag! Älskar den hallen.
Imorron är det redan torsdag. Veckorna flyger förbi. Innan vi vet ordet av är det helg igen och sen är det inte långt till DM, SM och sunt vajderich. Gotta love it.

POW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback