Somethin' something.

Igår klippte jag mig. Allra bästaste frisören Elvir tog jättemycket på mitt hår men självklart syns det inte så mycket. Konstigt, det där. Jag som tycker att jag har så tunt hår numera... och ändå kan man klippa av ton och så finns allt kvar. Ett mysterium.

Jag stör mig på folk. Jag stör mig på de som pratar mycket men kör lite action. Jag stör mig på de som spelar snälla men som egentligen tycker om att sätta en liten sticka under nageln på en. Jag stör mig på folk som känner efter för mycket. Och folk som utger sig för att vara överlägsna när de egentligen skakar i kläderna - de stör mig.

Så nu har jag avreagerat mig.

Idag ska vi ut och äta på lunchen. Bra att vi valt årets kallaste dag att göra det på! Men det ska bli spännande, en liten utflykt. Vi får se om jag kommer levande tillbaka eller om jag kasserat mina isdubbar, i en kamp om livet, i en vattenpöl någonstans på vägen.

Ha det bra, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback