Stans tråkigaste...

Det hände inget igår värt att skriva om. Min mage var jättekonstig hela dagen och till mitt stora förtret så är den likadan idag. Dessutom funkar fortfarande inte min hiss. Jag stör mig dock inte lika mycket längre utan tar tillfället i akt och utför lite vardagsmotion.

Träningen gick bra och sjukantalet har minskat till två - alltid något! Nu är det bara dryga tre veckor kvar till DM. Dags att få lite information kanske?

Betade av ytterligare två avsnitt av Sex and the City igår. Det går ju ingenting på tv på måndagar så då fick det bli så. Men! På måndag sätter Prison Break igång igen! JA! Och dagen efter det är det dags för American Idol. Jag ser så fram emot det!

Idag ska jag klippa mig, är tanken. Spännande. Vet inte hur men jag lär väl knappast göra något drastiskt. Det ligger inte i min natur...

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback