Trappor = träningsvärk. Typ.

Jag är så trött så trött. Men jag har haft en rolig dag. Träningen gick som schmäcket, vilket gjorde mig uppåt. Sen kom nästan alla flickor hit och myste lite. Jag fick ont i arslet av att sitta på golvet (i mitt eget hus) men vad gör man inte för att andra ska få ha det bekvämt i soffan?

Imorgon har vi årets första Lagnöträning. Det ska bli roligt. Går det lika bra som idag så kommer det göra min månad. Jag har höga förväntningar. Och så gillar jag ju Lagnö förstås. There's something about att åka hela den långa vägen ut dit för att sitta i en fantastisk hall som de valt att lägga långt ute i bushen. Jag säger då det... varför inte Haninge? Mygod.

För övrigt så gick jag alla trappor upp till min lägenhet idag. Inte för att jag ville. Inte för att vara nyttig. För att något mongo höll upp hissen? (Jag misstänker mina brudar). Anyways, jag bor på femte våningen. Gick dessutom in genom källaringången (vilket ger sex trappor). Det gjorde ont i benen. Herre min je.

Nu ska jag lägga mig. Orkar inte vänta på Melissa som skulle komma och "hänga" (= lämna spotterskiss). Tomorrow, okay?

Tjarå.


Kommentarer
Postat av: Mindy

VAFAAN, uffig bild !!

2007-02-03 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback