Typ måndag.

Jaha, igår skulle min blogg strula igen! Den gör det inte lätt för mig att vara en seriös bloggare. Nu sitter jag här morgonen efter istället och då är liksom halva känslan borta. Bra ändå att jag har den här halvtimmen innan jobbet börjar till att göra ingenting. Då kollar jag alla hemsidor som är så roliga och sen lagom till 8.15 är jag vaken (lite jobbigt att jag inte är den när jag kör hit).

Igår programmerade jag min video! Jag är så grym! Det är ingen stor grej egentligen men det var bara skönt att det fixade sig så lätt. Min video/dvd-spelare beter sig väldigt skumt dock. Jag borde väl egentligen byta den, eller något, men jag hinner som inte. Hm, första steg är kanske att ringa till Elgiganten (El Giganto) eller var det nu var jag köpte den... Hm, ja det ska jag! På torsdag! (Är det inte fantastiskt att jag måste planera in ett telefonsamtal?)

Träningen igår kändes skön. Vi kunde typ inte göra nååågonting, för att folk är så sjuka, men början kändes som viktigast och den är verkligen jättefin! Yay. Efter träningen körde jag Melissa och Mindy hela vägen hem (och såg wannabe-skalbaggen Maria på vägen) och var inte hemma förrän 21.20. Lyckades prata högt med mig själv och säga "Jag har verkligen bara varit hemma i 40 minuter" och sen kastade jag mig i sängen. Ja, måndagar är jag inte hemma och vaken mycket. Tänkte försöka göra ikväll till något annorlunda. Får se!

Min träningsvärk är värre idag. Igår var den inte så jättefarlig men... well... idag blir jag åter igen påmind om att andra dagen faktiskt är värst. Jag är nästan en trafikfara eftersom det gör grymt ont att göra hastiga rörelser (som ratten ibland kan kräva). Men det är skönt.

Fem minuter kvar till jobbet! Tons of sidor att besöka!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback