Vad rimmar på gröt?

Den som kan komma på flest förslag (utan att säga rätt) vinner... guld!

Jag vill till NCA nästa år. Ju mer jag tänker på det, desto mer sugen blir jag. Jag åker själv om jag så måste! Och så tänkte jag svänga förbi Cheer Athletics gym medan jag är där också. Coach Jody har till och med sagt att det är okej. I've heard her. Ni örnar som tänker följa med bör börja spara pengar nu. Jag tänker inte ställa in min resa bara för att ni är sega i handlandet.

Såg precis What about Brian. Tänk att bli lämnad vid altaret! Är inte det typ det värsta som någonsin kan hända en person?! Inte nog med att den man älskar flippar ur, man blir dessutom totalt förödmjukad framför alla sina nära och kära. Vad kan de någonsin säga efter det, som tröstar en? Gee whiz! Hemska tanke.

Jag ska se Top Model nu, tänkte jag. Det är altid underhållande. Sen, innan jag lägger mig, ska jag gnugga mina geniknölar och tänka ut något riktigt, riktigt bra. Tänk om man vore Kristen eller Victor Rosario. Då hade man redan haft en genialisk idé. Eller snarare hundra. Shit, vilka människor de är! De är mina sanna inspirationskällor. För er som inte vet vilka de är... well, ni får väl googla. Tss. Förresten träffade jag Victor på ett hotell en gång. Jag var typ 16 och för impulsiv för mitt eget bästa. Knackade honom på axeln och sa något i stil med "You're great." Och sen... inte mycket mer än så! Undrar om han trodde jag var kär i honom eller något? Har ju pratat med honom efter det också iochförsig så han minns ju säkerligen inte den där första dejten. Men det gör jag. Roligt, sånt där... 

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Melissa

SÖT, BLÖT, SKÖT, RÖT, NÖT, MÖT, SLÖT, WÖT, TÖT, PÖT, FÖT, GÖT, HÖT, JÖT, KÖT, LÖT, ZÖT, XÖT, CÖT, VÖT, BÖT.....? *STOLT*

2007-02-22 @ 02:27:30
Postat av: Karolina

Man får inte hitta på ord Melissa. :)

2007-02-22 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback