Almost there...

Har ni hört det där om att man ska lägga en sax och en nyckel i fönstret när man letat febrilt efter något jättelänge och inte hittat det? Jag har aldrig testat det själv men enligt sägnen ska man alltså hitta saken ifråga ungefär 5-10 minuter efter att man lagt ut saxen och nyckeln. Igår tipsade jag min bror om det. Han ringde upp mig 10 minuter senare och hade då hittat det han sökte. Då var jag stolt.
(Det här ska då bara fungera om man verkligen letat sönder sig först.)

Igår hade jag "träning". Tre tappra själar dök upp (resten är typ bortresta). De fick springa häcken av sig på Torvallas löparbana och sen blev det lite styrka. Nästa onsdag hoppas jag på bättre uppslutning. Då har till och med jag semester. Har dock inga planer, efter det att min släkt åkt hem, så mig kvittar det. Jag är bara ute efter vila.

Just nu går jag på sparlåga. Bara idag kvar - sen ledigt. I helgen firas kärleken. Då tänker jag försöka släppa allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback