Cheers! Skål!

Idag så fick jag åka en sväng till stan för att hjälpa Ida med en grej på jobbet. Vi träffades i fotograf-Fabians studio, som även visade sig vara hans lägenhet. Det var nytt och fräscht. Det ligger bara någon gata ifrån vår andra fotograf Niklas studio också så det är alldeles ypperligt bra.

Sen hade jag lite cheereftermiddag med några från laget. Jag tror det var åtta söta flickor här på besök. Jag har verkligen konstant omgivit mig med människor de senaste två veckorna, förresten. Det har varit skönt, så slipper jag vara ensam.
Nåväl, vi kollade på min dvd med tv-versionen av Cheerleading Worlds. Fatta att det var över ett år sen vi var där och såg allt live! Vilken underbar grej det var. Och usch vad tiden går fort!

image71

Förutom Worlds kollade vi också på SM från 2003 - vårt första år som Sr A - och lite film från 2005 som var ett helt fantastiskt år för oss! Memories...

Vid 20-tiden praktiskt taget kastade jag ut tjejerna (från balkongen) och åkte sen hem till Robert och Maria. Tanken var egentligen att hyra film men det slutade med att vi istället tittade på filmen från bröllopet. Tyvärr tog batteriet slut mitt under mitt tal men jag fick i alla fall se hälften. Vid halv tolv var vi klara och här sitter jag nu. Ska väl lägga mig snart. Bara en dag kvar till arbetsvecka.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback