Jag har halva veckan kvar!

Här kommer några till foton från bröllopet.



1. Brudtärnorna.
2. Alla dansade verkligen folkdans.
3. De från Schweiz: Kristian, Franciane, Vladimir och Leone.
4. Bara för att jag tappade min klänning när vi skulle fotas...
5. Jag var tvungen att se snäll ut efter att ha gett Ampe onda ögat.

Snart börjar So you think you can dance. Verkligen höjdpunkten på mittveckskvällarna. "Tyvärr" vet jag ju vilka som kommer vidare men det är inte det viktigaste. Huvudsaken är ju faktiskt dansen.

Idag hade vi träning och majoriteten var faktiskt där! Det gick jättebra och jag är psyched inför nästa år! Mitt lilla nya mantra: Eagles 08, I can't wait!

Imorgon blir det grillning hemma hos mor och far, med lite släkt. Hoppas på fint väder. Det vore ju trevligt att få lite sol på sig under semestern. På måndag är det back to work again men det är långt tills dess. Jag ska verkligen njuta av de lediga dagarna fram tills dess. Gud vet att jag inte brukar göra det. Ta vara på ledigheten alltså. Men nu ska jag. Det är mitt nya jag, Karolina är under bearbetning.

Heippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback