Lite shopping.

Har precis kommit hem efter en sväng till centrum. Först shoppade jag såklart en massa på MQ. Allt var reavaror men det blev närmare en femhundring i alla fall. Förut handlade jag aldrig något på MQ. Nu går jag mest dit för att chittchatta med Linn och så kommer jag ut med en massa varor. Det dyraste jag köpte där var en plånbok/väska. Komiskt, när jag även köpte tre plagg.
Efter MQ styrde jag kosan mot Expert. Jag slog äntligen slag i saken och köpte en ny mobil. Som tur var hamnade jag hos en väldigt hjälpsam kille och han förklarade det mesta mycket bra. Så nu har jag ny mobil också - äntligen. Och jag är tillbaka hos Sony Ericsson igen. Förmodligen för alltid. Buhbye Samsung.
Det blidde lite till shopping efter det också, till exempel ett par svarta sandaler. Busbilliga men jag är i behov av något svart att ha på fötterna. Dock så såg jag ett par andra galet snygga skor på Scorett men jag vägrade köpa dem eftersom de var ordinarie pris. Hm. Kanske nästa vecka?

Nu ska jag en sväng hem till mor och far.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vilken mobil har du hanglat? :)

2007-07-29 @ 20:07:13
Postat av: Karolina

Melissa: En röd och guldig Sony Ericsson W660i!

2007-07-29 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback