Shit, shit, shit...

Nu är jag på gränsen till hjärtattack. Jag har så mycket att göra på jobbet! Ända sedan jag var sjuk har jag legat efter i planeringen... nu jobbar jag med saker, som skulle ha varit klara i fredags, samtidigt som jag försöker få klart listan till imorgon (för sen går jag på semester). Förutom det har jag saker att fixa som rör min nya roll i jobbet, som väntar mig efter semestern. För att komplicera det hela ännu lite mer är två stycken borta här idag och jag får leka springkalle åt dem med. Jag gör ju det gärna, för det är saker som måste göras, men det här funkar inte riktigt... Jag har faktiskt ont i området kring hjärtat och det spänner upp mot halsen. Jag hoppas att det "bara" är stress-hjärtklappning (även om det faktiskt inte heller är så gemytligt).

De här två kvällarna, innan jag drar till Värmland, väntar mig tusen saker att göra hemma också. Som att inte huvudet hade nog med saker att bearbeta! Det här kan inte sluta bra, det är ett som är säkert - frågan är bara vad som kommer att gå åt pipan?! Jag vill verkligen, verkligen inte veta.

Hjälp mig. Någon. Snälla, hör min bön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback