SVT vs TV4 vs Kanal5

Nu är jag hos mor och far. Vi har grillat och ätit typ åttarättersmiddag. Jag vill bara dö nu helst. Sover över här. Hade tänkt åka hem men om vädret blir bra imorrn så kommer jag ändå åka hit och sola. Might as well stay. Nu säger iochförsig väderleksrapporten att det ska bli regn... Jaja. Vi får väl se.

Om en stund börjar 10 things I hate about you. Jag har sett den säkert tio gånger men bölar varje gång. Dock så har jag lite beslutsångest för 22.00 börjar Jericho på TV4+ och den serien är rätt bra... Och 22.30 är det West side story - det är nostalgi! Den har jag också sett en miljard gånger. Hm, vad ska jag se ikväll? Känner jag mig själv rätt blir det en blandning. Det är sämst.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback